söndag 25 december 2011

Juldagen

Idag har vi tagit det ganska så lugnt för Maja håller oss fortfarande vaken på nätterna nu när hon är sjukling.

Jag lyckades pallra mig en sväng till längdspåren men det höll inte på att bli så långt då dom efter 2 km hade flygande spårkortskontroll. Och jag som åkte utan kort.... Han stannade killen framför mig och jag stannade också men medan dom höll på och kontrollera hans kort så chansade jag och bytte spår och åkte vidare...det gick bra. När jag hade åkt klart så gick jag och köpte ett säsongskort så nu kan jag vara lugn.

På kvällen drog vi till läkaren med Maja och där konstaterade han att hon hade öroninflammation och infektion i luftvägarna. Stackars liten men efter en kasse mediciner så ska hon nog friskna till snart.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar